mandag den 24. oktober 2011

Zentangle

Så blev der tegnet lidt igen :)
Et par tøser og jege r begyndt at udfordre hinanden. Vi vælger et af mønstrene der skal være det primære mønster i brug. Vivi valgte at vi skulle bruge et der hedder Flukes som ser sådan her ud :


Jeg tænkte straks på pyramider da jeg så det mønster, så har forsøgt at lave noget der minder lidt om det hehe :) kæft det Lilla tog lang tid..
Meningen var at der skulle være to skyer i himlen. Bag den ene sky forestiller jeg mig at solen er. Strålerne fra den har jeg så forsøgt at vise med alle de andre mønstre der er blå og lys gule... gad vide omd et kun er i mit hovedet det ser sådan ud :-P
Hyggeligt har det ihvertfald været hehe

Tak fordi i kiggede

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor er det fedt Rikke!!

Anonym sagde ...

Flot, flot-Mor

Cee sagde ...

Jättefin är den Rikke. Min ligger også uppe på min blogg.... knus Cee